söndag 9 mars 2014

90-talet lever


Jag tycker 90-talet är det bästa talet. Bättre än pi, till och med. Och pi är ett bra tal.

En bra film som kom i slutet av 90-talet är Fucking Åmål. Få lär ha missat den. Elin var lite av min inspirationskälla inför 90-talsfesten som mina vänner styrde upp i helgen.



Brun lipliner, smala ögonbryn, putiga läppar, choker-halsbandet, tofsar, mittbena, två hårslingor som ramar in ansiktet. tribal-tatuering, platåskor med tubsockar i. Där har du looken. Funkar alltid. Jag vill påpeka att inget inhandlades specifikt till denna kväll utan allt fanns redan i min ägo.
Ärmlös grå hoodie med påtejpat AQCUA LIMONE-tryck.
That lipliner...
Jag tänkte att jag kanske kan göra en serie med snygga outfits inspirerade av 90-talet. Bättre inspo än så kan det knappast bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar