lördag 22 mars 2014

turkosa toppar och gröna blad

Har varit sjuk lite för länge, varit i Göteborg hos mina fina systrar och färgat topparna turkosa samt gjort en hel del nya smycken. Berlocker i form av blad i olika storlekar till halsband och örhängen har liksom  förökat sig som om de hade egna liv. Jag älskar att göra såna hära smycken, mycket. Dessutom håller jag på med ett halsband i form av en drömfångare, men med det är jag inte riktigt klar än. 



En berlock till ett halsband och örhängen
Allt som behövs är lite fjädrar!
Och så en berlock som jag till och med bytte ut min cello och krokodil mot för en stund

      Håret hjälpte syster Oliva med tills hon inte orkade mer och då tog jag över - det blev som det blev!


Imorgon åker jag till USA (!!!!) och jag tror kanske att syster Olivia får stå för bloggandet närmsta veckorna. Kanske, kanske kan jag göra ett somrigt inlägg från Miami, Florida, vi får se. Ha det bra tills dess!

1 kommentar: